LEH JADI TENGOK JE???

23 September 2011

Berbual Tentang Kehebatan Handphone


Hafidz dan Haikal sedang membanggakan HP ayah diaorang semasa 
Chatting di Laman Twitter .
Mana boleh tahan asyik kena ajer…
 
Haikal   : “HP ayah aku tahan air.”
Hafidz   : “HP ayah aku tahan api.”
Haikal   : “HP ayah aku touch screen, semua guna jari.”
Hafidz   : “La, touchscreen jer? HP ayah aku tak payah guna jari, guna lidah pon boleh.”
Haikal   : “HP ayah aku ada full channel astro
Hafidz   : “Mesti bayar lebih. HP ayah tak macam tu, Macam Dream Box bayar kurang 
tapi full channel juga”
Haikal   : “HP ayah aku ada garaj.”
Hafidz   : “Dasyat lagi HP ayah aku, ada ruang tamu!”
Haikal   : “HP ayah aku boleh terbang, esok kami nak pergi ke Thailand, naik HP ayah aku la…”
Hafidz  : “Hmm, HP ayah aku ada Airport. Korang mesti mendarat di HP ayah aku.”
Haikal  : “HP ayah aku dah 3.5G . Kalau browsing internet tak putus”
Hafidz  : “3.5G jerrr??? HP ayah aku pulak 4G. Bluetooth radius 5km.”
Haikal  : “HP ayah aku pernah jadi Juara Renang Peringkat Kebangsaan!”
Hafidz : “Eleh setakat Kebangsaan jer…, HP ayah aku pernah juara Olimpik,
Angkat Berat”
Haikal  : “HP ayah aku sejuk bro, ada aircond.”
Hafidz  : “Grrr… dah la, Esok kita sambung, banyak lagi
kehebatan HP ayah aku kalu kau nak tau”

Padahal sebenarnya HP ayah diaorang hanyalah Nokia 3310 aje… hehehe…
Moralnya       : Memasing berlagak tanpa periksa asal dan usul sendiri.

time for salah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...