LEH JADI TENGOK JE???

25 August 2011

Aku Anak Malaysia Merdeka


Sering kali kedengaran laungan… 

“Aku Anak Malaysia” “Aku Anak Malaysia” “Aku Anak Malaysia” 
“Aku Anak Malaysia” “Aku Anak Malaysia” “Aku Anak Malaysia” “Aku Anak Malaysia” 

Lagu dendangan DR SAM “Saya Anak Malaysia” yang sering kali kedengaran bagi memupuk semangat Anak Malaysia. Biasa didengari. 

“Aku Anak Merdeka” “Aku Anak Merdeka” “Aku Anak Merdeka” “Aku Anak Merdeka” 
“Aku Anak Merdeka” “Aku Anak Merdeka” “Aku Anak Merdeka” 

Belum lagi didengari. 

Namun apabila digabungkan maka jadilah

Aku Anak Malaysia Merdeka

Jomm... semua join contest SEO Aku Anak Malaysia Merdeka.
 

ATAU

DISINI

Sambutan bulan kemerdekaan telah pun bermula, inilah masanya untuk rakyat Malaysia berbilang bangsa mempamerkan semangat patriotik dan rasa cinta kepada negara. Bukan dengan cara paksaan tetapi secara sukarela menyambut hari kelahiran Malaysia sebagai negara yang sudah merdeka... sudah MERDEKA untuk kali ke-54 tahun.. 

JOM JADI LAH ANAK MALAYSIA YANG MERDEKA. 

  1. KURAST
  2. NORHAINI
  3. SKYFUAD
  4. IKIE
  5. HANNA



time for salah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...